Púť do Fatimy, 1. deň

Po dlhom očakávaní nadišiel prvý deň púte do Fatimy. 48 pútnikov začalo svoju cestu ráno o 7.15. Nastúpili sme do autobusu, v ktorom sme sa však dlho neohriali. V Humennom sme prestúpili do druhého autobusu smerom letisko Budapešť, kde sme dorazili s požehnaním pána farára a modrými šatkami pre každého z nás cca o 14.00. Kontrolou na letisku sme prešli bez problémov, niektorí aj s rezňami z domu. Po čakaní na letisku sme bránou A12 nastúpili priamo do lietadla, ktoré sme zaplnili spoločne s pútnikmi z farnosti Nižná Šebastová a Nacina Ves. Let bol bezproblémový a o cca 19.30 miestneho času v Lisabone nás už čakal náš sprievodca pán Bačik. Všetci sme sa tešili na prehliadku večerného Lisabonu, ktorú komentovala sprievodkyňa Tatiana. Videli veľa historických budov, sôch, námestí a rušný život večerného Lisabonu. Prehliadku sme ukončili na jednom z hlavných námestí a unavení sme sa vrátili do autobusu a pred polnocou sme dorazili konečne do hotela Vitoria vo Fatime. Po ubytovaní sme všetci zaliezli do svojich izieb načerpať nové sily na zajtrajší deň.

About

You may also like...

Your email will not be published. Name and Email fields are required